En liten stund

Det blev en liten stund ialla fall som jag fick stanna kvar i sängen och värmen innan jag var tvungen skutta upp och göra lite andra nödvändiga saker. Dvs sminka mej och hänga upp tvätten. Så just nu hänger det tvätt lite överallt här hemma. ;) Aja, så kan de gå. Tiden rinner som vanligt iväg lite för snabbt och vi ska snart vandra ut i kallen. Per följer med mej ner till centrum och där ska vi hitta någonstans att äta innan jag börjar jobbet. Jag väntar bara i stort sett på att han ska komma ur sängen och göra sej iordning. ♥ Och så ska ju jag ta på mej mina fina serverings kläder innan vi går.

Jag längtar till imorn för då är jag ledig. :)


Ha en bra eftermiddag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0