Fint väder

Födelsedagen igår var riktigt bra. Solen sken och det var så härligt väder så att vi tog oss en promenad ner till havet. Där satt vi ett tag med utsikt över snötäckta bergstoppar och bara myste. Det var underbart. När vi väl kom hem igen var det Gossip Girl på tv:n och det tittade jag på. På eftermiddagen så knådade vi ihop en pizzadeg. Min pizza blev bränd och var inte alls god. Bättre lycka nästa gång. Pers pizza blev riktigt bra och go som han är så fick jag smaka av hans. ♥ Igår gjorde jag ett spontan köp och köpte filmen Twilight. Den satt vi och kika på igår kväll. Jag tycker att boken är mycket bättre än filmen faktiskt. Fast jag är ändå nöjd med att jag köpte filmen. :)

Idag är det måndag och början på en ny vecka. Idag har jag jobbat lunch-passet mellan 12:00-14:25 och det är det enda jag jobbat idag. Efter jobbet gick jag och älskling ner till havet för att mata fåglarna och för att sitta och njuta av det vackra vädret som äntligen kommit. Det har varit sol de tre senaste dagar nu och jag hoppas att det fortsätter så. Vi satt nere vid havet i någon timma innan vi gick hemöver. Det är så skönt att vara ute när vädret är fint. :)

Nu på kvällen har jag inte gjort så mycket annat än att se på lite olika serier som visats på tv:n. En skön, lugn kväll har det varit. Ska nog lägga mej och läsa lite nu.


Godnatt och sov så gott!

                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0