Grattis morfar♥

Idag fyller morfar 70 år. Grattis morfar. ♥ Om jag hade varit hemma skulle jag bakat drömmar åt honom, det vet jag att han tycker om. :)

För ett litet tag sen åt vi middag och för tillfället är jag proppmätt. Mörkret har lagt sej utanför och det lockar inte alls att gå ut om en stund. Hoppas att regnet upphört ialla fall. Någon som vill jobba istället för mej? Jag ska väl egentligen inte klaga nu när jag äntligen fick ett jobb, men ibland är inte orken att gå dit på topp. Bara man kommer dit går det ju undan. Min söta Per ligger här bredvid med datorn på magen.♥

Åh nej, huvudvärken ligger på lur känner jag. Det är säkert eftersom den där jäkla visdomstanden tölar. Om det blir värre så finns ju alltid alvedon.


/Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0