Hell

Idag har det varit stress, stress, stress på jobbet. Riktigt skönt att det var en annan person med idag och hjälpte till med serveringen. Ikväll är det också jobb som gäller. Inget jag ser fram emot direkt, men bara man kommer till restaurangen rullar tiden iväg. Vädret är fortfarande trist och nu längtar jag och baby efter sol och värme.

Om några minuter ska vi till Hell och köpa pizza. Ja, pizzerian heter faktiskt så och den ligger alldeles i närheten där vi bor. Det ska bli underbart gott med mat känner jag. Magen börjar snart kurra vilken minut som helst.
När vi var i Auckland i början av detta år så gick vi förbi ett hamburgar ställe med ett ganska opassande namn (tycker jag iaf), stället hette nämligen Murder Burger. See for your self..


                                      
                                                                          Bilden tagen av mej i januari, Auckland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0