Kallt, kallt, kallt

Nu så här på eftermiddagen har vi varit till New World och handlat lite mat. Skit kallt var det där ute och blåste gjorde det en hel del. Himla skönt var det att komma in igen, inte för att det är så mycket varmare här inne, men det blåser ialla fall inte. ;) När jag plockat upp varorna började jag laga mat. Idag blev det tacopaj till middag. Mumsigt var det. Jag har även skalat lite morötter som vi ska ha att knapra på ikväll. Det är ju så gott. Väntar på samtal gör jag också. Mamma och Liam skulle ringa idag. Igår pratade jag med pappa, han ringde när jag var på väg till jobbet. ♥ Det är roligt att höra vad som händer där hemma. :)

Nu ska jag ta en varm och skön dusch innan jag ska bänka mej framför tv:n. Hoppas att jag hinner duscha klart innan de ringer bara, haha. Jag får snabba mej..


Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0