Paket

Tidigare i veckan så knackade en gubbe på våran dörr. Med sej hade han en stor blå kartong som han gav till mej. Det visade sej vara en förtidig födelsedagspresent från familj och släkt där hemma. Dom är så söta. ♥ Jätte glad blev jag. :)
I paketet var det böcker, filtar (de har fått höra på mitt klagande om att det är så kallt i vår lägenhet), tidningar, en söt nyckelring och ett par jättefina teckningar till både mej och Per som min systerson ritat till oss. Saknar dem en massa. ♥

Idag på förmiddagen här i Nya Zeelands huvudstad har solen skinit och det varit härligt. Jobbade gjorde jag mellan 12:00-14:00 och lugnt var det idag för att vara fredag. Vilket var riktigt skönt. Jag jobbar även ikväll och då börjar jag 19:00. De timmarna jag har kvar innan jag ska bege mej till restaurangen ska jag skala massa morötter som vi ska ha till dipp ikväll, laga mat och kanske städa lite. Städningen kommer längst ner på listan då jag vet att jag inte kommer hinna med det. Inte så mycket ialla fall.

För att hinna med lite städning ändå så är det lika bra att jag sätter igång direkt med allt det som ska fixas.


See you all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0