Nattligt besök

Godmorgon alla, eller god förmiddag kanske man ska säga då klockan är 14:17. Det var inte alls längesen jag vaknade.

Igår blev det inte riktigt som vi planerade. De ringde från jobbet och sa att jag skulle komma en halvtimme innan jag egentligen skulle börja och rätt som det var så gick middagsplanerna i kras. Eftersom mina jobbar kläder låg i tumlaren och det var några minuter kvar tills den var kvar kände jag att vi får skippa att gå ut och äta just då. (Jag försökte stänga av tumlaren, men den ville verkligen inte öppna sej förens den var klar.) Vi bestämde ialla fall att jag skulle ringa Per när jag slutade jobbet så kunde han komma ner till centrum och vi kunde äta på Burger King / Mc Donalds. Onyttiga är vi, men det får vi leva med. ;)

Jag började jobba klockan 18:00 och jag fick sluta vid 23:05. Då var jag både trött och hungrig och såg verkligen fram emot en kycklingburgare. Babys mobil är lite knasig och den fungerar inte alltid och igår var en av de dagarna den bestämde sej för att inte göra det. Röstbrevlåda gick på och jag fick inte tag på han. Jag gick då hem trött, hungrig och inte med  ett glatt humör. När jag väl var hemma sa han att mobilen måste blivit knäpp och att han hade inte några missade samtal. Aja, hursomhelst så gick vi ner till centum och gjorde ett nattligt besök på Burger King och ni ska veta att den där kycklingburgaren smakade riktigt bra.

Efter vi ätit upp bar det av hemåt. Satt vid datorn ett tag och sen la vi oss. Somna nog ganska så fort. Det var ialla fall härligt att sova länge imorse. Om än behövligt. Idag är det min lediga dag och om vädret hade bjudit på sol skulle vi åkt till Red Rocks på utflykt. Men naturligtvis är det regn och blåst som gäller idag. Typiskt. Som tur är finns det fler tillfällen vi kan åka dit. :)

Nu ska jag skynda mej att skriva mail till mammen innan det blir tv tittande. ♥
Kram banan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0