Ledig

Hej alla glada!

Idag skulle jag egentligen jobbat mellan 12:00 - 14:00, men de ringde från restaurangen igår på kvällen och sa att jag inte behövde komma idag. Såklart tog jag chansen att sova lite längre imorse och det var underbart. En av managerna på jobbet slutade förra veckan så det skulle förmodligen komma en ny dit idag som skulle läras upp om hur allt fungerar och så. Hoppas att den här människan är trevlig och har en mer positiv attityd än den andra managern har. Nu kanske det kommer bli kul att vandra till jobbet, jag ser ett litet ljus i horisonten ialla fall. Jag tror jag ska jobba med den här nya imorn och då får vi se hur det går. Spännande.

Annars idag har jag inte gjort så mycket mer än att ätit frukost och läst lite i Twilight boken. Jag tror jag ska falla ner i sängen igen och försvinna in i bokens värld åter igen. Det verkar mer lockande än att sitta här och hacka tänder i kylan. :)

                                       
                                                                               Jag längtar efter varmare tider

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0