Twilight

Nu har det blivit en helkväll framför tv:n. Först var det Grey's, sen var det Private Practise och efter det var det en skräckfilm. Boogeyman var kvällens dåliga skräckis. Kan ju säga så mycket som att man sett bättre filmer förr. Nu är klockan över midnatt och jag tänkte inte vara uppe så mycket längre. Eller jo, vaken ska jag vara ett tag till och under den tiden tänkte jag lägga mej skönt i sängen och läsa lite. Jag håller på att läsa första boken i Twilight serien nu - Om jag kunde drömma. Först förstod jag inte vad hysterin över denna bok / film handlade om, men jag kanske får en klarare uppfattning av det när jag läst ur den. Än så länge tycker jag att den är riktigt bra och spännande.

Godnatt och sov så gott!


Zzzz..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0