Grattis Baby ♥

Idag, den 14 juni, fyller min älskling 24 år. Grattis Baby. ♥ Är glad att jag är ledig idag så jag får spendera dagen med honom. Mys pys hela dagen lång.

Jag hann inte riktigt med att skriva ett inlägg igår utan det får bli idag istället. Det är mycket att göra om dagarna så jag hinner knappt tänka på att uppdatera bloggen. Ska försöka bättra mej på den punkten. Vädret är grått och trist. Hade tänkt att ta en liten promenad idag, men det får nog bli en annan dag istället. Fast som man fick höra så många gånger när man hade gympa i skolan: det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder, det kanske stämmer? Fast även om det skulle stämma så får promenaden vänta. :) Idag blir det nog indiskt till middag och på kvällen ska det bakas hallonpaj. Mums, mums! 


                                            
                                                                                             Jag älskar dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0