Havet

Igår var det en mysig dag. ♥ Det blev Indiskt till middag och gott var det. Hallonpaj bakades det på kvällen och den blev god den också. Idag är det måndag igen och om ca en halvtimme ska jag vandra till jobbet. Solen skiner där ute och det verkar vara riktigt nice väder. Sådant gillar jag. Om solen fortsätter att skina så ska jag och Per gå ner till havet och sitta en stund efter jag slutat jobba. Vi brukar göra det ibland och då brukar vi ha med lite bröd som vi matar änderna med. De är så söta. Fiskmåsar brukar även dyka upp och försöka fånga några brödsmulor. Idag förutom jobbet blir det nog en ganska lugn dag. Det är skönt det med ibland. Jag har lyckats få ont i min ena axel också. Ingen aning om hur det kan ha gått till, men jag antar att jag sovit på något konstigt vis.

Himmel och pannkaka vad tiden går fort. Dags att göra sej iordning för jobbet.


See you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0