Inga element

Igår (söndag) var jag ledig precis hela dagen. Det var underbart att få vila ut ordentligt och jag kan lova att jag inte gjorde mycket annat än att ta det lugnt. Även idag är jag ledig då det är röd dag här i Nya Zeeland. Jag har tagit det lika lugnt idag som jag gjorde igår. Igår kväll tittade vi klart på serien "Friday night lights" och nu kan jag knappt vänta tills vi kommer se de andra säsongerna. Imorn efter jag slutat jobbet kommer Baby ner till restaurangen och möter upp mej. ♥ Vi ska försöka hitta ett par skor som han kan ha till sina nya kläder. Han ska på intervju till onsdan. :) Roligt, roligt. Jag är säker på att det kommer gå så bra så.

Det är kallt i lägenheten och då det inte finns några element i denna lägenhet vet vi inte riktigt hur vi ska få upp värmen, haha. Det löser sej nog på något vis. Det gör det alltid.

Nu ska jag hoppa ner under täcket och läsa lite.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0