Jobbet nästa

Nu sitter jag i sängen och väntar på att klockan ska bli 18:00 så jag kan vandra iväg till jobbet. Igår på kvällen var det lugnt när jag jobbade och jag hoppas att det blir det ikväll också. Det är mörkt ute och kallt är det. Solen har varit framme under dagen och det har varit härligt. Den värmer ju lite ändå fast det är vinter och tur är väl det. Längtar lite tills det blir sommar här borta och man kan gå utan den tjocka vinterjakan. Ska se till att bli riktigt brun och fin innan vi åker hem till Sverige igen.  :)

                               
                                                           Det är du och jag på andra sidan jorden Baby ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0