Mardröm

Imorse vaknade jag upp efter att ha drömt en mardröm. Jag avskyr att vakna upp helt rädd och att man knappt inte vågar öppna ögonen ifall drömmen på något konstigt vis skulle blivit sann. Haha, ja så känns det ialla fall de första minuterna. Efter ett tag kunde jag somna om igen och då var det bara roliga drömmar som min hjärna producerade. Vid halv tio ringde klockan och jag låg och drog mej till kvart i. Skulle gärna stannat kvar, men jag var faktiskt riktigt utvilad när jag vaknade så det var inga problem att ta sej ur sängen. Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli närmare halv tolv så att jag kan vandra till jobbet. Jobbar lunch pass hela veckan och även några kvällar. Solen verkar ha letat sej fram idag också. Härligt, härligt! Idag efter min och Pers shopping runda ska jag kanske baka lite om jag hinner. Det är så roligt.  :)


See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0