Prat i nattmössan

Klockan är nu ganska mycket och jag ska snart krypa till kojs. Idag har det gått bra att jobba både på lunchen och på kvällen. Det känns underbart. När jag slutade vid 14:10 så kom Per och mötte mej.♥ Vi vandrade runt lite och till slut hittade vi ett par skor till honom. De var jätte fina och han kommer bli så stilig så imorn när han ska iväg på intervjun. Idag fick det bli inget mindre än pizza till middag. Onyttigt, men ack så gott! Det blev inget bakande idag då tiden liksom inte räckt till. Får försöka göra tid för det imorn. Tänkte baka hallongrottor och när man väl börjat med dem är de snart klara. Nu känns det som jag svamlar i nattmössan igen. Ska snart, snart sova, men först ska jag läsa några sidor.



Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0