En bra dag

Idag har det varit en bra dag! Klockan 10:00 i morse fick jag håret mitt klippt. Nu är det fräscht och fint. Det var på tiden att det blev klippt då det var ett antal månader sedan. Vid 12:00 började jag jobba och det gick fint. Mycket folk = spring i bena. Vid halv tre sa jag hejdå till mina arbetskamrater och vandrade hemåt. Solen har varit framme hela dagen och det har varit varmt och skönt. När jag väl kom hem diskade jag undan lite disk som tog upp all plats på diskbänken, skrev mail och myste med baby. ♥ Till middag idag blev det kyckling och pasta. Riktigt gott var det! Vid 18:30 befann jag mej på restaurangen igen för att jobba. En hel del folk var det, men inte alls lika stressigt som på fredagen förra veckan. Jag kom därifrån vid 22:10 och om jag ska vara helt ärlig så är jag nu helt slut i huvudet.  

Nu så här på kvällingen efter jobbet har jag ätit glass och mått bra. Det blev ett perfekt avslut på en bra dag.
Innan jag faller in i min skönhetssömn ska jag läsa lite. Boken är riktigt spännande.


Godnatt allihopa och sov sött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0