Mätt som en plätt

Jag har precis ätit mat och nu är jag proppmätt. Det blev tortellini med pesto idag, mums! Den tid jag har kvar innan jag ska vandra till jobbet ska jag spendera på att ligga i sängen och göra i princip ingenting. Eller jo, boken kommer kanske till användning. Även om jag är ledig några timmar mellan passen jag jobbar så tycker jag inte att jag hinner med någonting. Jag hade ju tänkt baka idag, men det blir inget av med det. Det får jag göra till helgen istället. Tiden liksom bara rinner iväg.

Idag har Per varit på intervju och de skulle höra av sej till honom till veckan som kommer. Han sa att det kändes bra ialla fall vilket är ett plus.  :) Nu är det bara att hoppas, hoppas, hoppas.

Jag har ingen fantasi just nu. Den försvann nog med tiden..
Vi hörs!

                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0