Vinter

Tiddeloo allesamman!

Tiden går så otroligt fort så jag kommer knappt ihåg att skriva i bloggen. Men nu har jag ialla fall satt mej ner och ska försöka få skrivet några rader. Idag har jag inte gjort så mycket mer än att jobba och vila. Jag ska även vandra till restaurangen för ett kvälls pass om någon timme. Känner egentligen inte för att jobba mer idag, men sånt är livet. Idag har Per varit på en till intervju. Hoppas att de som intervjuade honom ringer i slutet av veckan med goda nyheter. :)
Vädret idag har varit grått och kallt. Det känns att det är vinter. Inte i närheten av svensk vinter med snö och allt, men det är att lite ruggigt nu om dagarna. Va mysigt det skulle vara med snö.

Innan jag går till jobbet ska jag blunda en stund och drömma mej bort.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0