American Idol

Gokväll gott folk!

Nu har tv:n varit på i stort sett hela kvällen. Först kikade jag på "Vänner" och jag älskar den serien. Jag kan kolla på det om och om igen och fortfarande tycka att det är lika bra. Baby däremot tycker att det är lite uttjatat vid det här laget, hihi. Efter "Vänner" började en serie som heter "Shortland Street". Det är en Nya Zeeländsk serie som är så dålig att den blir rolig att titta på. Har dock inte följt den från början utan det var för ett litet tag sen som jag satte mej ner för att kika vad det var för något. Nu däremot har jag fastnat för den, vilket jag inte riktigt förstår då det är en serie som vanligtvis skulle falla utanför min smak. Antar att det är min nyfikenhet som tagit över då man vill veta vad som händer i de kommande avsnitten. Nog om det. Som jag skrev tidigare idag har det varit "American Idol" final ikväll. Det var roligt att titta på och den som vann var inte den jag hoppades på, haha. Det var lite utdraget då man fick vänta på resultatet i tre timmar. De skulle kunnat skippa all reklam så resultatet kommit efter en timme istället. Men men, jag och tv bolaget tänker inte riktigt lika på den punkten. :)

Nu är jag trött och jag svamlar nästan i nattmössan tror jag. Sängen nästa!


Godnatt & Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0