Full rulle

Idag vaknade jag upp utvilad klockan två. Så länge brukar vi normalt inte sova, men vi somnade inte förens vid fem på morgonen då det blev serie och massa prat innan ögonlocken fick falla. Det var riktigt skönt att få sova ut. Igår slutade jag jobbet vid elva och då var jag trött i både huvudet och kroppen (iaf benen). Det var riktigt mycket folk som kom och åt. Det var liksom full rulle hela kvällen. 19:00 börjar jag ikväll. Jag är inte helt säker, men jag tror att jag är ledig imorn. Vi får se hur det blir med det.

Baby är nere i köket nu och lagar mat. ♥ Det luktar så gott. Kyckling och ris blir det idag. Mums, mums! Jag ska gå ner och fråga om jag kan hjälpa till med något. Eller, nu ropade han att det snart var färdigt. Min mage skriker ja, ja, ja!



Vi hörs gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0