Glass

Nu tar jag en liten paus från städandet och äter glass. Otroligt gott är det. :) Blev himla sugen på det förut så jag och Per spang till kiosken och köpte några pinnglassar som nu ligger i frysen. Regnet upphörde innan jag gick på intervjun och blåsten tog över. Det har blåst otroligt mycket nu de senaste dagarna. Kanske inte är så konstigt då hösten är kommen. Det skulle vara mysigt om det började snöa. Kanske låter lite konstigt för er som är i Sverige och går mot sommaren, men jag tycker bättre om snö än om regn och blåst. :)

Intervjun, ja den gick som den gick. Kändes dock inget vidare.. Hon som intervjuade mej skulle höra av sej till veckan. Hoppas då att det blir goda nyheter. Annars blir det att söka mer och hoppas på det bästa.

Tiden har gått fort nu sen jag kom hem från intervjun och det känns inte som jag har hunnit med så mycket. Har diskat, tvättat och förberett middagen. Nu får jag göra ett sista ryck och försöka få bort alla saker som ligger och tar upp plats på golvet.


Ha en bra eftermiddag!

                                         Hösten är kommen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0