Little India

Idag har jag spenderat mer tid i sängen än utanför den. En dag som denna var det faktiskt värt det. Nu på kvällen tog jag mej i kragen och skickade ut jobbansökan till de flesta caféer och restauranger som finns här i staden. Jag har redan fått ett svar. Om allt går som planerat nu så kanske jag har en intervju på Little India till veckan. Det är en Indisk restaurang som säkert många av er redan kan räkna ut bara av att höra namnet. ;) Det känns som jag har många bollar i luften just nu.. Den dagen jag får ett jobb kommer nog allt kännas lättare.

Just nu smaskar jag på riskakor. Det finns en riktigt god sort här på Nya Zeeland som jag lyckligtvis fått tag på. Corn Thins - Tasty cheese, så himla goda. Nu ska de avnjutas till ett par "Vänner" avsnitt.  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0