Hela Wellington stormar.

Då var det lördag igen. :) Alltid mysigt med helg. Det kommer nog bli en riktigt lugn dag idag då inga planer för aktiviteter är planerade. Vädret är inte det bästa, hårda vindar och lite regn som smattrar mot fönstret då och då. Inget kul väder att vara ute i helt enkelt. Känner även att huvudvärken ligger och lurar så det kanske bara är en tidsfråga innan den bryter ut ordentligt. Om jag ska vara ärlig har jag knappt kommit upp ur sängen idag. Det är så varmt under täcket och i resten av lägenheten är det kallt så det känns nästan helt uppenbart att jag ska stanna kvar här ett tag till, thihi. Det enda vettiga jag gjort idag är att sätta igång tvättmaskinen och det kommer nog också vara det enda. Som det känns just nu i alla fall. Per ligger här bredvid med sin dator på magen. ♥ Det går knappt att prata med han när vilar ögonen på skärmen. Eller jo, såklart det går att prata, men man kan inte vara säker på att han lyssnar. :)

Bye bye for now!


                                           
                                                                                          Min fina Baby! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0