Väntan..

Godmorgon!

Imorse drog jag mej upp ur sängen vid kvart i åtta. Det var inte det lättaste, men jag kom upp till slut. Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 10:30 så jag kan vandra iväg till intervjun. Helst av allt skulle jag vilja hoppa tillbaka under täcket och sova lite till och mysa med baby. ♥ Men det får bli en annan gång. Jag går alltid upp så himla tidigt när jag ska bort på någonting, t.ex. intervjuer och dylikt och det är för att jag vill ha god tid på mej och inte behöva stressa en massa. Men nu när man sitter här nästan klar för att gå känns det onödigt att ha stigit upp så överdrivet tidigt. Men, det är så jag fungerar. :) Det som är bra är att jag kommer bli trött tidigt ikväll och somna skönt när jag väl lägger mej, underbart!

När jag kikade ut idag så regnade det inte. Hoppas att det inte kommer göra det heller under tiden man är ute. Dock blåser det som attan, vilket gör bara tanken på att man ska ut i det obehaglig. Om jag har tur så går intervjun bra och fort så man snart är hemma igen.

Just det ja, Wallace and Gromit får tummen upp. :)

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0