Hungrig

Idag har jag jobbat 12:00-14:20 och det är det enda jag ska jobba idag. Det gick riktigt bra idag tycker jag och det känns kanon. Ska bli underbart att ha denna kväll ledig. Då blir det inte bara ett avsnitt av Friday night lights utan massa avsnitt. Trodde inte att det skulle vara en serie för mej, men jag har nu fastnat för den. Baby sitter nere i soffan och spelar tv-spel. ♥ Om ett tag ska vi nog gå till Mc Donalds och köpa med oss lite mat hem. Det kurrar i magen när jag tänker på en kycklingburgare. Va gott det skulle vara. Ibland får man vara onyttig. Eller det är jag ganska ofta, men ändå. Man lever ju bara en gång. Pizzan här i Nya Zeeland är inte lika god som den dom har hemma i Torsby. En vesuvio med vitlökssås där är som att bita en bit av himmelriket. Är jag lite väl hungrig kanske? Jag ska nog gå ner och fråga bubben om vi kan gå snart.



På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0