Pannkakor

Intervjuerna rullar in. Roligt! Imorn klockan 11:00 ska jag vara vid Little India och till tisdan ska jag på intervju hos en annan restaurang vid namn Lonestar. Det är mycket på gång nu. Hoppas att någon av dessa ställen är söta och anställer mej. Jag har varit på jakt efter jobb länge nu och det börjar bli lite jobbigt att aldrig få ett, haha. Men det är väl så i dagens tider antar jag..

Idag blir det pannkakor med grädde och sylt till middag. Mums! ♥ Smeten är redan gjord så nu återstår det bara att steka dem. Det får bli ett projekt som älsklingen får ta tag i. :)

Klockan 19:00 är det Wallace and Gromit: A Matter of Loaf and Death och det ska vi titta på. Jag kommer inte ihåg om jag sett det förr eller ej, men känner ändå igen figurerna när de visade reklamen för det på tv:n. Hoppas att det är roligt!


                                             

                                             

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0