Nu var det min tur..

Ja, nu var det min tur att skaffa en blogg. Blev lite sugen att göra det då det är så många som bloggar nu för tiden. Dock är det bara tiden som kan avgöra om detta är något för mej eller om jag väljer att hålla mej på kanten av allt bloggande. Men varför inte ge det en chans?


Sofie är mitt namn och jag är en livlig prick på 20 år. Jag kommer från Bada som är en liten by i norra Värmland. I januari detta år åkte jag till andra sidan jordklotet med min fina älskling Per. Vi befinner oss på Nya Zeeland. Riktigt skönt att vara här och det är ett så vackert land. Vi bor i huvudstaden Wellington i en mysig lägenhet och här ska vi stanna året ut.

Nu är det kväll här borta så jag ska snart krypa ner i sängen. Ska på jobbintervju imorn. Håll tummarna!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0