Vilar en stund.

Just i detta ögonblick ligger jag i sängen och här planerar jag att stanna tills jag ska vandra iväg till jobbet som börjar 19:00. Lunch passet idag var stressigare än igår, men det gick skapligt bra ändå. Per kom ner till restaurangen när jag slutade och mötte upp mej.♥ Det var så skönt att gå ut genom dörren och se ett välkänt/sött ansikte som log mot en. Vi gick till Willis Street för att försöka hitta en vit skjorta. Vi lyckades hitta en ganska fort och då var det bara att vända på klackarna och gå hemöver igen. På vägen tillbaka till lägenheten stannade vi och handlade lite mat. Det slank även ner glass i kundkorgen idag. Mums, mums! Väl innanför dörren släppte jag allt jag hade i händerna och sprang upp och la mej i sängen. Nej då, riktigt så gick det inte till. Först plockade vi in varorna på sina platser och sen sprang jag upp till sängen. Även om jag inte jobbat mer än 2 timmar idag så är jag otrolig trött. Hur det kommer bli sen när det blir längre pass orkar jag inte ens tänka på just nu, haha. Kan tänka mej att frisk luft kommer göra susen sen när jag ska ut. Det gjorde det igår i alla fall!

Jag har en ny doft. Den heter curry à la Little India, enligt älskling.  :) Nejdå, men när man jobbar på restaurang så får man räkna med att man luktar som en när dagen är slut, haha.

Nu ska jag blunda lite och drömma mej bort, för att sen komma tillbaka till verkligheten och dra mej upp ur sängen.

Gokväll gott folk!


                                                                 
                                                       Det är denna godbit som råkade hitta sin väg till min kundkorg idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0