Ett snabbt inlägg

Kvällen igår blev inte så ledig som jag hoppades att den skulle bli. Klockan 18:00 ringde de från "Little India" och frågade om jag kunde jobba vid 19:00 och såklart kunde jag det. Tre timmar var jag där och sprang runt i lokalen innan jag kunde vandra hem igen. När jag kom hem hoppade jag in i duschen och direkt efter det upp i sängen och kika på serien. Det blev tre avsnitt då den är så spännande. :) Om någon timme ska jag vandra ner till restaurangen och jobba lunch passet. Ingen aning om jag jobbar ikväll eller inte utan det får jag reda på senare idag. Nu måste jag göra mej iordning.

Vi hörs!


                                                         
                                                                       Bild från serien "Friday Night Lights".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0