Äntligen!

Nu är jag hemma igen. Intervjun gick riktigt bra och jag har nu jobb. :) Äntligen! Imorn har jag min första arbetsdag på     "Little India". Det är både nervöst och spännande. Jag kommer jobba som servitris. Har inga erfarenheter av det förutom den träning jag fick på Hotel och Restaurang programmet på gymnasiet. Förhoppningsvis fastnade något av den träningen så att man inte kommer göra bort sej totalt imorn. Bara man lär sej rutinerna så kommer det gå kanon. Nu behöver jag inte söka mer jobb och det känns så otroligt bra!

                                                                  


Jag håller även tummarna för att Per ska få komma på intervju nu i veckan. ♥

Idag tänkte vi laga till köttfärssås och pasta till middag. Köttfärs måste inhandlas och det får bli om en stund. Nu ska jag ligga under täcket och värma mina frusna fötter lite. Kanske även ska läsa lite i min bok. Ja, så får det bli. 


Puss och kram 

                                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0