Vilsen..

Nu har jag tagit det lungt i en timme eller så och läst några kapitel i min bok, "Midvinterblod". Boken är både bra och spännande. Jag gillar att läsa deckare och när jag gör det så får jag en sådan lust att jobba inom polisyrket. Vem vet, en dag kanske jag gör det. Jag har ingen aning om vad jag vill göra/jobba med när jag blir äldre. Man kan säga att jag är ganska så vilsen gällande den punkten. Foto är roligt. Och nu de senaste dagarna har jag även börjat tycka att servera är roligt. Ska jag plugga? Vad ska jag plugga? Måste börja fundera lite smått på det snart tror jag.

På lunch passet idag gick det bra att jobba och det kom rätt så mycke folk. Ikväll ska jag jobba igen, börjar 18:30. Innan jag går ska jag skala lite morötter. Det blir nämligen morötter och dipp ikväll. Jag ser fram emot det. Fast innan det blir av blir det att läsa några kapitel till.  :)



Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0