Friday night lights

Ögonlocken börjar kännas tunga nu. Det ska nog inte bli alltför sent som jag kryper ner under täcket för att sova. Innan jag gör det dock ska jag och baby se på ett avsnitt av Friday night lights. Det är en serie som handlar om amerikansk fotboll. Vi kikade på första avsnittet igår och det var helt okej. Jag tycker reglerna i amerikansk fotboll verkar så komplicerade. Per försökte förklara lite igår om hur det funkar och sådant så nu har jag ett litet humm om det i alla fall. Jag föredrar nog "vanlig" fotboll. Det är så himla roligt. Jag spelade när jag var mindre, inte under en längre period utan bara en stund. Jag ångrar lite att jag inte började när jag var typ 6 år eller nått. Då kanske jag skulle vara proffs idag. Haha, drömma går ju som sagt.   :)

Förut satt jag med en glass i handen nerbäddad i soffan och såg på Desperate Housewives. Det var mys pys. Det är en av mina favorit serier, absolut! Glassen tog slut fortare än programmet, fast det gjorde inget för jag hade en till i frysen som jag hämtade efter ett tag. Så gott så.


Nu serie, sen sängen!
Godnatt och Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0