Regn och rusk

Regnar gör det och det verkar inte vilja sluta heller. Om några timmar ska jag bege mej av till bar/restaurangen där jag ska ha min intervju. Stället ligger inte alls långt bort från där vi bor utan det tar bara ca 5 minuter att vandra dit. Jag har varit på en del intervjuer förut, men utan framgång. Så nu hoppas jag verkligen att det går vägen denna gång. :)

Förutom intervjun idag så får nog dagen gå i städningens riktning. Oftast när det är sådant regn och rusk väder ute vill man bara krypa ner under täcket med en bra bok i handen, men då det skulle komma en gubbe för att titta på sprinklersystemet om några dagar är det lika bra att ta tag i det en gång för alla. Om man har lite tur så kanske man får lite hjälp av älsklingen. ♥

Ikväll klockan 19:30 ska jag dock bänka mej i soffan framför burken och se på "American Idol". Det är tre timmars final ikväll och det ska bli spännande att titta på. Deltagarna har varit grymt bra detta år så det är roligt vem som än vinner. Det enda negativa med att kika på tv:n är att de har så mycket reklam. Säkert var femte minut tar de paus för att visa någon ointressant smörja om en ny tandkräm eller något liknande. Drygt!

Magen kurrar så det får bli lite gröt snart tror jag. Mums!
Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0