090909

Hejsan!

Idag blev det till att börja med sovmorgon till klockan halv tolv. Underbart! Efter en halvtimmes serie som började vid 12:00 så vandrade jag och älskling ner till jobbet mitt och åt lite lunch. Det var riktigt gott och vi gick mätta och belåtna därifrån. Annars har det inte hänt så mycket mer idag då klockan bara är runt tre. Skulle behöva städa och plocka, men orken till det finns inte riktigt. Ikväll vid 18:30 ska jag infinna mej på restaurangen för ett kvällspass och då vet jag ialla fall vad jag ska göra i några timmar.

Vädret är tråkigt, grått och blåsigt. Jag vill att sommaren ska komma.

Nu ska jag fråga bubben om han vill kika på någon serie med mej. Hoppas kan man ju alltid att han är up for it.


Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0