090912

God morgon världen!

Jag är uppe tidigt för att vara mej en lördags morgon. Vanligtvis brukar jag sova längre, men idag vaknade jag vid elva och var ändå rätt så pigg. Det låter kanske inte tidigt för er, men det är det för mej, thihi.

Igår kväll jobba jag 18:00 - 22:40. Det var inte så grymt mycket folk, men det var ändå så att det fanns saker att göra i stort sett hela tiden. Ikväll jobbar jag också och idag kommer det säkert bli en del. Tror vi hade någon bokning och så. Imorn är jag ledig och det är baby också. ♥ Då ska vi nog gå på bio på kvällen. Mys pys. Om det blir fint väder så ska vi kanske ut och hitta på något, annars blir det att baka kanske. Det var ett tag sen jag gjorde det och jag har länge tänkt göra det fast tiden har inte riktigt funnits till för det än. Doften av nybakat är så himla god tycker jag, muuums.

Idag innan jobbet har jag inga planer på vad jag ska dola med. Kanske tvätta? Eh, jag får se vad som händer.



/ Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0