11 September 2009

Idag är det 8 år sedan terroristerna flög in med flygplanen i World Trade Center, New York. Tiden går så jädrans fort, den bara rusar förbi. Jag kommer ihåg att jag var i skolan när nyheten träffade oss. Dock så fick man ingen riktig uppfattning om vad som hänt innan man kom hem och såg det själv på tv:n. Det är så sjukt att det finns så många onda människor här i världen. Sådana som förstör för så många andra bara för att de ska bevisa något..? Sjukt, sjukt..

Om några minuter ska jag bege mej ut i regnet för att gå till jobbet. Har ingen lust att röra på mej alls egentligen, men bara jag kommer dit går det bra. Nu i helgen är det mârten hemma i Torsby. Det skulle vart så mysigt att vara där. Det är ju ändå som en liten tradition att gå och kika bland alla saker som människor drar dit för att sälja. Jag får försöka vara där nästa år. :)

Ha en trevlig kväll allihopa!



So long!

                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0