Bokat resa..

Ni läste rätt. :) Idag har jag och baby bokat resa till sydön. Fan va roligt det ska bli, jag längtar redan. Vi kommer åka härifrån Wellington den 3:e december och komma tillbaka hit den 12:e december. Det kommer bli underbart.

Dagarna rullar annars på som vanligt här hos oss. Jobbar för det mesta som vanligt och har nu börjat räkna ner dagarna tills jag slutar. Bara två månader kvar nu. Den dagen jag slutar, den glädjen säger jag bara. Jag är så trött på stället så det finns inte. Om jag inte hade behövt pengarna så hade jag slutat redan efter första veckan, haha. Då kan ni lista ut hur mycket jag tycker om mitt jobb.

Vart är sommaren? Träden har börjat blivit gröna och det är ett tecken på att den är på väg ialla fall. Dock orkar jag inte vänta, jag vill ha sommar NU! De senaste dagarna har det varit regn och rusk och hur tråkigt som helst..


Idag har jag varit ledig hela dagen och jag är ledig ända fram till 18:30. Vid den tiden ska jag infinna mej på restaurangen för ett kvällspass. Dvs om en timme.

Puss och Kram ♥

 

             
                                Interislander, färjan vi kommer åka med över till sydön! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0