Fredag =)

Äntligen fredag! Eller va säger ni?

Eller ja, egentligen inget för mej att hurra för då jag ska jobba ikväll. Som vanligt känner jag inte för det, men får försöka se på det positivt ändå. Det blir ju lite mer pengar in på kontot. Och när jag skriver lite mer så menar jag verkligen liiiite. Haha, lönen man får här känns nästan som ett skämt. På alla sätt och vis så ser jag verkligen fram emot den dagen jag hittar ett vettigt jobb med bra lön, bra arbetstider och framförallt bra människor man kommer överens med. Om jag nu kommer hitta ett jobb i framtiden. Just nu känns det inte så då jag inte ens vet vad jag vill jobba med. Jag har ingen som helst aning vad jag vill pyssla med och jag får snart paniken. Är det bara jag som har detta problem?

Jag får hålla tummarna för att jag en dag kommer på detta mysterium..


I nuläget får man ta dagarna som de kommer och försöka uthärda de månader som är kvar på "Little India".  :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0