"Up"

Hello everybody!

Igår blev det ingen uppdatering då jag knappt var hemma på hela dagen. Igår var det ju söndag och då var det min och Pers lediga dag. Som tur va så var vädret strålande fint igår så vi var ute i stort sett hela dagen. Hur härligt som helst. Vi köpte med oss en varsin macka från subway och tog med oss den och gick ner till havet och satte oss och stekte lite i solen. Där satt vi och snacka i några timmar och jag tror faktiskt att solen tog lite grann. Hoppas på mer sol framöver.

Vid 18:00 var vi på bio. Filmen vi såg heter "Up" och det är en ny pixar film. Riktigt skön 3D film som rekommenderas att ses av er som gillar pixar filmer, eller dataanimerat överhuvudtaget. Jag ger ialla fall tummen upp för den filmen. Som vanligt med barnfilmer så var den lite sorlig. Höll nästan på att böla, men jag klarade mej, haha.

Om 45 minuter ska jag infinna mej på jobbet. Orkar inte idag, men som tur är så jobbar jag bara lunchen och så är jag ledig ikväll. :)

Dags för mej att börja göra mej iordning.
Ha en bra dag!


// Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0