Waiheke

Sitter här i sängen nu och väntar på att klockan ska ticka på så att det blir dags att vandra till jobbet. Det känns som det är det enda jag gör om dagarna. Tråkigt väder är det idag också med regn och rusk. Sådana här dagar kan jag inte låta bli att längta tillbaka till Waiheke. Under de första dagarna efter vi kom hit till Nya Zeeland åkte vi ut till ön Waiheke och stanna där i ett par nätter. Det var helt underbart. Sol varenda dag, förutom den sista, havet några hundra meter framför vårat boende och ja, det var helt enkelt underbart. Vi funderar faktiskt att åka ut till ön igen dagarna innan vi åker hem till Sverige. Så vem vet, denna jul kommer kanske att spenderas på badstranden. Mysigt!


Nu ska jag fortsätta drömma vidare och så ska jag snart ge mej ut i regnet. Vill inte..

Bye Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0